Amestec pentru clatite si vafe 300 gr
Cutie 300 gr.
În stoc
Aliment destinat unor scopuri medicale speciale. Preparat cu continut proteic scazut pentru a inlocui amestecurile obisnuite de clatite si vafe.
Mod de utilizare
Instructiuni pentru aproximativ 12 clatite: Ingrediente: 1 plic de Amestec de clatite si vafe (300 g) / 500 ml preparat lichid cu continut proteic scazut (de ex., Dalia) / 40 g inlocuitor de ou + 160 ml de apa.
Instructiuni pentru aproximativ 12 vafe: Ingrediente: 1 plic de Amestec de clatite si vafe (300 g) / 8 g praf de copt / 500 ml preparat lichid cu continut proteic scazut (de ex., Dalia) / 50 g unt topit / 20 g inlocuitor de ou + 80 ml apa.
Mod de pastrare
Pastrati intr-un loc rece si uscat.
Consumati in decurs de 2 luni de la deschiderea pachetului.
IMPORTANT: Nu este adecvat ca unica sursa de alimentatie. Utilizati sub supraveghere medicala pentru regimul dietetic in caz de fenilcetonurie si alte afectiuni metabolice mostenite ce necesita o dieta cu continut proteic scazut. Nu este adecvat pentru copii si adulti sanatosi sau copiii sub varsta de 3 ani.
Aportul recomandat trebuie determinat de medic si depinde de varsta, greutatea si starea clinica a fiecarui pacient in parte.
Greutate neta: 300 g
Ingrediente
amidon de porumb, amidon de cartof, zahar, agent de ingrosare (guma de guar).
Distribuitor si Detinator Notificare in România: BIOgenetiX S.R.L., Soseaua Unirii, nr. 68, Petresti, Corbeanca, Ilfov.
Produs pentru: LNS Parc d’activités de Torcé, Franta
Notificare Nr. 191/10 / 29.01.2021 – CRSP Cluj
Declaratie nutritionala
Declaratie nutritionala pentru 100 g:
Valoare energetica (kJ/kcal) 1499/353,
Lipide 0,4 g, din care acizi grasi saturati < 0,1 g,
Carbohidrati 86,5 g, din care zaharuri 14,0 g,
Fibre dietetice 0,6 g,
Proteine 0,5 g, din care: Fenilalanina 22,0 mg, Metionina 10,0 mg, Leucina 30,0 mg, Treonina 20,0 mg, Izoleucina 20,0 mg, Lizina 10,0 mg, Valina 20,0 mg, Cisteina 10,0 mg, Tirozina 10,0 mg, Arginina 20,0 mg, Sare 0,0 g,
Saruri minerale: Sodiu 0,0 mg, Potasiu 38,0 mg, Clorura 0,0 mg, Calciu 13,0 mg, Fosfor 33,0 mg, Magneziu 0,0 mg.
In cei 44 ani de activitate, Taranis si-a castigat reputatia prin orientarea catre client, prin oferta variata de produse si receptivitatea la cerere, propunand constant produse inovatoare.
Inca din anul 1979, scopul Taranis a fost de a oferi pacientilor produse gourmet diversificate adaptate vietii de zi cu zi, in ciuda constrangerilor specifice legate de o dieta restrictionata.
Chiar si in contextul in care alimentele sunt monitorizate, acest fapt nu trebuie sa excluda ca hrana sa ofere o sursa de placere. Acesta este motivul pentru care departamentul de Cercetare si Dezvoltare lucreaza la crearea de retete cu continut scazut de proteine, care pastreaza calitati organoleptice similare cu cele ale unui produs conventional. In acest fel, produsele sunt adaptate nevoilor consumatorilor, dar si gusturilor si dorintelor fiecarui individ.
Taranis este recunoscut de institutiile medicale specializate si vine mereu in intampinarea solicitarilor si a sugestiilor partenerilor sai (medici prescriptori, pacienti), fiind la curent cu evolutia cercetarii medicale si a aplicatiilor acesteia in domeniul dieteticii specializate.
Informatii livrare
Cine imi va livra produsele comandate?
Livrarea produselor se face pe tot teritoriul Romaniei prin firma de curierat Fan Courier.
Cat dureaza livrarea?
Comenzile pentru produsele normale, plasate in intervalul luni-vineri, vor ajunge la destinatie intr-un interval de 24 ore – 48 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.
Cat costa transportul?
Pretul transportului va fi urmatorul:
- Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei (in aria de acoperire Fan Courier), tariful este standard, de 35 lei. Pentru comenzile din afara ariei de acoperire Fan Courier exista un cost suplimentar care va fi comunicat telefonic la confirmarea comenzii.
- Pentru comenzile ce depasesc 600 lei transportul este gratuit.
Pentru ce modalitati de plata pot sa optez?
Plata se poate face cu numerar la livrare sau securizat online cu cardul.
Conditii de returnare si schimb
Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.
Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, Consumatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.
Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, DeliciuDeCiocolata isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz consumatorul.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Consumatorul cu privire la starea acestora.
Prin exceptie de la prevederile OUG 34/2014, societatea noastra poate accepta, in anumite conditii, ca si un Consumator persoana juridica sa isi exercite dreptul de retragere si retur, dar acesta se va exercita in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data receptionarii produselor. Societatea noastra nu isi asuma obligatia de a accepta un retur al produselor de la o persoana juridica, exceptand cazurile expres prevazute de lege in acest sens. In caz de accept al returului, Consumatorul persoana juridica va avea aceleasi obligatii si va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si in cazul Consumatorului persoana fizica.
Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
• Produsele alimentare si asemanatoare acestora, datorita riscului de deterioare.
• Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit.
• Produsele achizitionate de persoane juridice.
• Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca find lista de produse comandate de catre Consumator si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).
Anularea comenzii
In cazul in care doriti anularea unei comenzi, trebuie sa notificati imediat comerciantul, de preferinta prin telefon, transmitand numarul comenzii.
Daca anularea este acceptata, nu se aplica nicio taxa suplimentara de anulare. Daca comerciantul refuza anularea comenzii din cauza faptului ca livrarea continutului a fost trimisa comanda nu poate fi anulata.
Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).
In cazul in care anularea a fost solicitata la timp si Comerciantul a acceptat anularea comenzii, va vom returna sau re-credita debitul dumneavoastra cu suma totala in termen de pana la 7 zile lucratoare.
Comerciantul poate anula o comanda daca produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. In acest caz, va vom transmite o notificare, daca este cazul, si va vom returna orice plata efectuata.
Comanda efectuata de catre Utilizator, poate fi anulata, fara nicio notificare prealabila si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
a) Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
b) Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de societatea noastra, in cazul platii online;
c) Datele furnizate de catre Utilizator, pe Platforma sunt incomplete si/sau incorecte;
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.

Recenzii
Nu există recenzii până acum.