89,50 lei

Cutie 750 gr

În stoc

SKU: 40-003-50010 Categorie:

BallastoMaxx este un amestec de fibre insolubile sub forma de pulbere, fibre de grau macinate fin, pentru aportul zilnic suplimentar de fibre alimentare insolubile.

BallastoMaxx are un efect benefic asupra tractului gastrointestinal astfel, aduce o contributie importanta la o nutritie sanatoasa, bogata in fibre. BallastoMaxx este versatil in utilizare. Alimentele si bauturile pot fi usor imbunatatite cu fibre dietetice.

Greutatea neta: 750 g

Proprietatile produsului

  • proportie mare de 97 g fibre in 100 g, din aceasta: 94 % insolubila si 2,5 % solubila;
  • are un numar scazut de proteine, fara gluten, fara lactoza si este vegan;
  • neutru ca gust si miros;
  • culoare deschisa, sub forma de pulbere;
  • versatil si usor de preparat.

Ingrediente

Fibra de grau.

Dozare

Pentru un aport suplimentar de fibre alimentare se recomanda o cantitate de 10 – 20 g pe zi.

  • 5 – 10 g BallastoMaxx pot fi amestecate in 150 – 200 ml lichid sau 150 – 200 g alimente;
  • 10 g din fiecare 100 g de faina/ amestec cu continut scazut de proteine sau fara gluten pot fi inlocuite cu 10 g BallastoMaxx. Datorita efectului de umflare, poate fi necesara o cantitate suplimentara de 10 – 20 ml lichid per 10 g BallastoMaxx.

BallastoMaxx poate fi folosit si in doze mai mari – in functie de toleranta consumatorului.

Nota: Cand utilizati BallastoMaxx sau o alta dieta bogata in fibre, este esentiala o absorbtie adecvata de lichid. Pentru adulti se recomanda in general o cantitate de 2 litri pe zi.

Mod de preparare

Bauturi: Adaugati 5 – 10 g BallastoMaxx la 150 – 200 ml lichid (de exemplu: suc de fructe sau legume, lapte, cacao sau bautura amestecata), amestecati bine si beti imediat.

Mancaruri calde: 5 – 10 g de BallastoMaxx pot fi amestecate direct in 150 – 200 g alimente (de exemplu: piure de cartofi, supe si sosuri). Pentru a prepara clatite, vafe sau chiftelute, BallastoMaxx poate fi adaugat in faina.

Faina obisnuita: Intr-o reteta folosind, de exemplu 250 g faina, 25 g faina pot fi inlocuite cu 25 g BallastoMaxx (echivalent: 225 g faina + 25 g BallastoMaxx) – in acest caz recomandam un plus 25 – 50 ml lichid.

Amestec cu continut scazut de proteine /fara gluten: Cand utilizati o cantitate de pana la 300 g de amestec de copt, 30 g amestec de copt poate fi inlocuit cu 30 g BallastoMaxx (echivalent: 270 g amestec cu continut scazut de proteine/fara gluten + 30 g BallastoMaxx) – in acest caz nu este necesar lichid suplimentar.

Pentru prepararea painii cu 500 g amestec pentru copt va recomandam sa folositi 470 g amestec pentru copt si 30 g BallastoMaxx.

Mod de pastrare

A se pastra intr-un loc uscat. Cutia trebuie sigilata corespunzator dupa utilizare.

Declaratie nutritionala

Declaratie nutritionala pentru 100 g –

Valoare energetica 792/198 kJ/kcal, Grasimi totale 0.2 g, dintre care: Grasimi saturate < 0.1 g, Carbohidrati < 0.1 g, dintre care: Zaharuri < 0.1 g, Fibre 97 g, Proteine 0.4 g, Sare < 0.1 g. Minerale: Potasiu 2.7 mg, Fosfor 1.8 mg. Fibre insolubile 94 g, Fibre solubile 2.5 g. Aminoacizi: Fenilalanina 2 mg, Leucina 6 mg, Metionina 3 mg, Tirozina 3 mg.

Produs in Germania pentru: metaX Institut für Diätetik GmbH, Am Strassbach 5 – 61169 Friedberg, Germania.

Distribuitor si Detinator Notificare in România: BIOgenetiX S.R.L., Soseaua Unirii, nr. 68, Petresti, Corbeanca, Ilfov.

Compania metaX Institute for Dietetics GmbH este specializata în domeniul alimentelor si suplimentelor destinate unor nevoi nutriționale speciale.

Gratie inovatiei in producerea acestor produse, inca din 2005 metaX este cunoscuta pentru cele mai inalte standarde de calitate care se regasec în toate etapele: începând cu selectia atenta a materiilor prime, respectarea stricta a tuturor criteriilor de calitate, până la procesele de producție.

Mix-urile de aminoacizi sub formă de pulbere sau lichidă reprezinta materia prima pentru gama de produse alimentare. Tehnologia folosita in fabricarea acestor alimente speciale este una avansata iar produsul finit prezintă calități organoleptice asemanatoare unei game standard. Acest fapt a fost confirmat de clientii si pacientii care folosesc produsele din gama metaX.

Tot portofoliul de produse din compania metaX este certificat conform ISO 9001:2015 iar materia prima folosita in fabricarea alimentelor este analizata și monitorizata de laboratoare externe acreditate

Informatii livrare

Cine imi va livra produsele comandate?

Livrarea produselor se face pe tot teritoriul Romaniei prin firma de curierat Fan Courier.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile pentru produsele normale, plasate in intervalul luni-vineri, vor ajunge la destinatie intr-un interval de 24 ore – 48 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.

In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

Cat costa transportul?

Pretul transportului va fi urmatorul:

  • Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei (in aria de acoperire Fan Courier), tariful este standard, de 35 lei. Pentru comenzile din afara ariei de acoperire Fan Courier exista un cost suplimentar care va fi comunicat telefonic la confirmarea comenzii.
  • Pentru comenzile ce depasesc 600 lei transportul este gratuit.

Pentru ce modalitati de plata pot sa optez?

Plata se poate face cu numerar la livrare sau securizat online cu cardul.

Conditii de returnare si schimb

Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.

Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, Consumatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, DeliciuDeCiocolata isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz consumatorul.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Consumatorul cu privire la starea acestora.
Prin exceptie de la prevederile OUG 34/2014, societatea noastra poate accepta, in anumite conditii, ca si un Consumator persoana juridica sa isi exercite dreptul de retragere si retur, dar acesta se va exercita in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data receptionarii produselor. Societatea noastra nu isi asuma obligatia de a accepta un retur al produselor de la o persoana juridica, exceptand cazurile expres prevazute de lege in acest sens. In caz de accept al returului, Consumatorul persoana juridica va avea aceleasi obligatii si va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si in cazul Consumatorului persoana fizica.

Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
• Produsele alimentare si asemanatoare acestora, datorita riscului de deterioare.
• Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit.
• Produsele achizitionate de persoane juridice.
• Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca find lista de produse comandate de catre Consumator si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).

Anularea comenzii

In cazul in care doriti anularea unei comenzi, trebuie sa notificati imediat comerciantul, de preferinta prin telefon, transmitand numarul comenzii.
Daca anularea este acceptata, nu se aplica nicio taxa suplimentara de anulare. Daca comerciantul refuza anularea comenzii din cauza faptului ca livrarea continutului a fost trimisa comanda nu poate fi anulata.

Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).

In cazul in care anularea a fost solicitata la timp si Comerciantul a acceptat anularea comenzii, va vom returna sau re-credita debitul dumneavoastra cu suma totala in termen de pana la 7 zile lucratoare.
Comerciantul poate anula o comanda daca produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. In acest caz, va vom transmite o notificare, daca este cazul, si va vom returna orice plata efectuata.

Comanda efectuata de catre Utilizator, poate fi anulata, fara nicio notificare prealabila si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
a) Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
b) Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de societatea noastra, in cazul platii online;
c) Datele furnizate de catre Utilizator, pe Platforma sunt incomplete si/sau incorecte;

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.