Cereale pentru mic dejun cu aroma de banane

66,00 lei

Impachetare:
Cutie 342 gr (6 x 57 gr)

În stoc (poate fi pre-comandat)

SKU: P20 Categorie:

Aliment destinat unor scopuri medicale speciale, sub forma de pulbere, cu continut proteic scazut pentru a inlocui cerealele obisnuite.   

Greutate neta: 342 gr (6 x 57 gr)

Important

Alimentele destinate unor scopuri medicale speciale trebuie utilizate sub supraveghere medicala. Produs indicat in regimul dietetic al tulburarilor metabolice genetice sau al afectiunilor care necesita o dieta cu continut scazut de proteine. Nu este potrivit ca sursa unica de nutritie. Nu este pentru administrare parenterala.

Ingrediente

Amidon de porumb, zahar, amidon de porumb modificat, amidon de cartofi modificat, crema fara lapte, banane uscate, emulsifiant (E471 – Mono- si digliceridele acizilor grasi), stabilizator (E461 – metilceluloza), aroma de banane, antioxidant (E300 – Acid ascorbic), colorant (E160a – Caroteni). Pentru alergeni, consultati ingredientele scrise in caractere ingrosate.

Mod de preparare

  • Goliti continutul plicului intr-un bol termorezistent;
  • Adaugati 110 ml de apa clocotita si amestecati;
  • Se lasa sa stea timp de 30 de secunde.

Profil de aminoacizi

Aminoacizi

G per 100g produs (pulbere)

Acid cisteic 0.000
Hidroxiprolina 0.000
Acid aspartic 0.024
Treonina 0.009
Serina 0.010
Acid glutamic 0.044
Prolina 0.018
Glicina 0.010
Alanina 0.013
Cistina 0.000
Valina 0.014
Metionina 0.005
Izoleucina 0.010
Leucina 0.024
Tirozina 0.005
Fenilalanina 0.013
Histidina 0.006
Triptofan 0.000
Lizina 0.012
Arginina 0.009
 

Mg per 100g produs (preparat)

Mg per pachet (preparat)*

Fenilalanina 4 7
Tirozina 2 3
Metionina 2 3
Leucina 8 14

* Informatiile nutritionale se bazeaza pe 1 plic de 57 g care produce 167 g de produs preparat.

Declaratie nutritionala

 

Unitate

Per 100g produs (pulbere)

Per 100g produs (preparat)

Per pachet (preparat)*

Valoare energetica kJ 1618 552 922
  Kcal 381 130 217
Grasimi g 3.1 1 1.7
din care acizi grasi saturați g 2.8 0.1 1.6
Carbohidrati g 88.1 30.1 50.2
din care zaharuri g 19.2 6.6 10.9
Fibre g 0.5 0.2 0.3
Proteine g 0.2 0.08 0.1
Sare g 0.3 0.1 0.2

Minerale

Unitate

Per 100g produs (pulbere)

Per 100g produs (preparat)

Per pachet (preparat)*

Magneziu mg 17 6 10
Fosfor mg 34 12 19
Calciu mg 13 4 7
Potasiu mg 80 27 46
Cloruri g 0.4 0.1 0.2
Sodiu g 0.1 0.03 0.1

Aportul recomandat trebuie determinat de medic si depinde de varsta, greutatea si starea clinica a fiecarui pacient in parte.

A se consuma inainte de: vezi pe ambalaj.

Mod de pastrare

Pastrati intr-un loc rece si uscat.

Produs de: Firstplay Dietary Foods, Marea Britanie

Importator si Detinator de notificare in Romania: NUTRIgenetiX S.R.L., Soseaua Unirii, nr. 68, Petresti, Corbeanca, judet Ilfov.

Numar notificare nr. 3270/11 din 28.11.2023

Marca Promin a fost dezvoltată de Firstplay Dietary Foods în unitatea sa din Stockport, Marea Britanie, unde producatorul fabrica exclusiv doar alimente cu scop medical special, alimente hipoproteice. Promin a fost și va continua să fie lider de opinie proactiv în lumea erorilor înnăscute ale metabolismului.

Promin Low Protein a fost lansat în 1984, iar de atunci gama s-a dezvoltat continuu pentru a veni in intampinarea cererilor pacienților, părinților și profesioniștilor din domeniul sănătății.

Steve Fletcher, fondatorul Firstplay Dietary Foods, este responsabil cu producția de alimente cu continut scazut de proteine, special concepute pentru boli metabolice.  

Cercetarea și dezvoltarea necontenite asigură faptul că marca mai are multe de oferit, iar legăturile strânse cu comunitățile pe care le deservește marca permit îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite acestor comunități.

Informatii livrare

Cine imi va livra produsele comandate?

Livrarea produselor se face pe tot teritoriul Romaniei prin firma de curierat Fan Courier.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile pentru produsele normale, plasate in intervalul luni-vineri, vor ajunge la destinatie intr-un interval de 24 ore – 48 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.

In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

Cat costa transportul?

Pretul transportului va fi urmatorul:

  • Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei (in aria de acoperire Fan Courier), tariful este standard, de 35 lei. Pentru comenzile din afara ariei de acoperire Fan Courier exista un cost suplimentar care va fi comunicat telefonic la confirmarea comenzii.
  • Pentru comenzile ce depasesc 600 lei transportul este gratuit.

Pentru ce modalitati de plata pot sa optez?

Plata se poate face cu numerar la livrare sau securizat online cu cardul.

Conditii de returnare si schimb

Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.

Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, Consumatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, DeliciuDeCiocolata isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz consumatorul.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Consumatorul cu privire la starea acestora.
Prin exceptie de la prevederile OUG 34/2014, societatea noastra poate accepta, in anumite conditii, ca si un Consumator persoana juridica sa isi exercite dreptul de retragere si retur, dar acesta se va exercita in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data receptionarii produselor. Societatea noastra nu isi asuma obligatia de a accepta un retur al produselor de la o persoana juridica, exceptand cazurile expres prevazute de lege in acest sens. In caz de accept al returului, Consumatorul persoana juridica va avea aceleasi obligatii si va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si in cazul Consumatorului persoana fizica.

Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
• Produsele alimentare si asemanatoare acestora, datorita riscului de deterioare.
• Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit.
• Produsele achizitionate de persoane juridice.
• Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca find lista de produse comandate de catre Consumator si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).

Anularea comenzii

In cazul in care doriti anularea unei comenzi, trebuie sa notificati imediat comerciantul, de preferinta prin telefon, transmitand numarul comenzii.
Daca anularea este acceptata, nu se aplica nicio taxa suplimentara de anulare. Daca comerciantul refuza anularea comenzii din cauza faptului ca livrarea continutului a fost trimisa comanda nu poate fi anulata.

Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).

In cazul in care anularea a fost solicitata la timp si Comerciantul a acceptat anularea comenzii, va vom returna sau re-credita debitul dumneavoastra cu suma totala in termen de pana la 7 zile lucratoare.
Comerciantul poate anula o comanda daca produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. In acest caz, va vom transmite o notificare, daca este cazul, si va vom returna orice plata efectuata.

Comanda efectuata de catre Utilizator, poate fi anulata, fara nicio notificare prealabila si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
a) Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
b) Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de societatea noastra, in cazul platii online;
c) Datele furnizate de catre Utilizator, pe Platforma sunt incomplete si/sau incorecte;