Conditii de returnare si schimb
Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.
Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, Consumatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.
Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, DeliciuDeCiocolata isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz consumatorul.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Consumatorul cu privire la starea acestora.
Prin exceptie de la prevederile OUG 34/2014, societatea noastra poate accepta, in anumite conditii, ca si un Consumator persoana juridica sa isi exercite dreptul de retragere si retur, dar acesta se va exercita in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data receptionarii produselor. Societatea noastra nu isi asuma obligatia de a accepta un retur al produselor de la o persoana juridica, exceptand cazurile expres prevazute de lege in acest sens. In caz de accept al returului, Consumatorul persoana juridica va avea aceleasi obligatii si va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si in cazul Consumatorului persoana fizica.
Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
• Produsele alimentare si asemanatoare acestora, datorita riscului de deterioare.
• Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit.
• Produsele achizitionate de persoane juridice.
• Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca find lista de produse comandate de catre Consumator si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).
Anularea comenzii
In cazul in care doriti anularea unei comenzi, trebuie sa notificati imediat comerciantul, de preferinta prin telefon, transmitand numarul comenzii.
Daca anularea este acceptata, nu se aplica nicio taxa suplimentara de anulare. Daca comerciantul refuza anularea comenzii din cauza faptului ca livrarea continutului a fost trimisa comanda nu poate fi anulata.
Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).
In cazul in care anularea a fost solicitata la timp si Comerciantul a acceptat anularea comenzii, va vom returna sau re-credita debitul dumneavoastra cu suma totala in termen de pana la 7 zile lucratoare.
Comerciantul poate anula o comanda daca produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. In acest caz, va vom transmite o notificare, daca este cazul, si va vom returna orice plata efectuata.
Comanda efectuata de catre Utilizator, poate fi anulata, fara nicio notificare prealabila si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
a) Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
b) Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de societatea noastra, in cazul platii online;
c) Datele furnizate de catre Utilizator, pe Platforma sunt incomplete si/sau incorecte;
Recenzii
Nu există recenzii până acum.