275,00 lei

În stoc

DEKAs Plus Lichid este un aliment destinat unor scopuri medicale speciale, pentru regimul dietetic al fibrozei chistice.

Produsul DEKAs Plus Lichid are aroma de piersici si mango, cu continut de vitamine A, B, C, D, E si K, nu contine coloranti artificiali, nu contine gluten, cazeina, OMG (organism modificat genetic) si este bogat in antioxidanti.

Produsul prezinta o tehnologie de livrare dovedita clinic pentru a imbunatati absorbtia vitaminelor.

Pacientii cu fibroza chistica au deficit pentru antioxidantii solubili in grasimi, precum carotenoizii, tocoferolii si coenzima Q10. Reaprovizionarea antioxidantilor liposolubili in fibroza chistica cu DEKAs Plus Lichid contribuie la un risc mai mic de exacerbare pulmonara care necesita antibiotice.

DEKAs Plus Lichid contine cantitati mai mari de vitamine liposolubile – Vitamina E TPGS (D-α-tocoferil polietilenglicol 1000 succinat), cunoscuta si sub numele de tocofersolan,  este o forma  de Vitamina E obtinuta prin esterificarea succinatului de vitamina E cu polietilenglicol 1000. TPGS actioneaza ca un agent de micelizare care face ca vitaminele A, D, E, K si beta-carotenul sa fie solubile in apa si imbunatateste absorbtia la pacientii cu secretie insuficienta de enzime pancreatice, cum ar fi fibroza chistica.

Forma de comercializare: Lichid

Cantitate: 60 ml

Greutate neta: 80 g

Mentiuni importante

Aportul recomandat trebuie determinat doar de medic sau dietetician si depinde de varsta, greutatea si starea clinica a pacientului. Cantitatea zilnica trebuie ajustata regulat sub supraveghere nutritionala si/sau medicala.

Trebuie utilizat numai sub supraveghere medicala. Nu se utilizeaza pe cale parenterala. Nu poate fi utilizat ca sursa unica de alimentatie. Cu exceptia cazului in care este recomandat de catre medic/specialist, produsul nu se administreaza copiilor sub 4 ani.

Produsul prezinta un pericol pentru sanatate daca este consumat de persoane care nu au boala/bolile, tulburarea/tulburarile sau afectiunile medicale pentru care este destinat.

Ingrediente

Apa, acid L-ascorbic (Vitamina C), L-ascorbat de sodiu (Vitamina C), succinat polietilen glicol 1000 de tocoferil D-alfa (TPGS) (Vitamina E), gluconat de zinc (Zinc), beta-caroten (Vitamina A), tocoferol D-alfa (Vitamina E), antioxidant (extracte bogate in tocoferol), nicotinamida (Niacina), arome naturale si artificiale, D-pantotenat de calciu (Acid Pantotenic), indulcitor (sucraloza), coenzima Q10, clorhidrat de tiamina (Tiamina), riboflavina 5’-fosfat de sodiu (Riboflavina), colecalciferol (Vitamina D), clorhidrat de piridoxina (Vitamina B6), palmitat de retinil (Vitamina A), conservanti (sorbat de potasiu, benzoat de sodiu, fitomenadiona, selenit de sodiu), D-biotina (Biotina).

ATENTIE: Contine indulcitor (sucraloza).

Mod de utilizare

Doza recomandata: 1 ml/zi sau conform recomandarilor medicului specializat in fibroza chistica. Agitati bine inainte de utilizare.

Contraindicatii:

Utilizarea in timpul sarcinii si/sau utilizarea combinata cu anticoagulante se efectueaza numai dupa consultarea medicului. A nu se lasa la indemana copiilor.

Mod de pastrare

A se depozita la temperatura camerei. Depozitati la frigider dupa deschidere.

Declaratie nutritionala

 Unitate de masuraPer 1 mlPer 100 ml
Valoare energeticakJ/kcal4/1400/100
Grasimi totale, dintre care:g00
   Grasimi saturateg00
Carbohidrati, dintre care:g0.322
   Zaharurig00
Proteineg0.022
Sareg0.011
Vitamina A (palmitat de retinil)μg RE (UI)225 (750)22500 (75000)
Vitamina A (beta-caroten)μg RE (UI)1500 (5001)150030 (500100)
Vitamina Cmg454500
Vitamina D3μg (UI)18.8 (750)1875 (75000)
Vitamina Emg (UI)33.6 (50)3355 (5000)
Vitamina K1μg50050000
Vitamina B1mg0.660
Vitamina B2mg0.660
Niacinamg6600
Vitamina B6mg0.660
Biotinaμg151500
Acid Pantotenicmg3300
Zincmg5500
Seleniuμg101000
Coenzima Q10mg2200

Produs de: Callion Pharma, Jonesborough, USA.  www.callionpharma.com

Distribuit in Europa de: Alveolus Biomedical B.V., Zeist, The Netherlands. info@alveolus.nl

Distribuitor si Detinator Notificare in Romania: NUTRIgenetiX S.R.L., Soseaua Unirii, nr. 68, Petresti, Corbeanca, Ilfov.

Notificare Nr. 3186/3 / 23.11.2022 – CRSP CLUJ

Prezinta un concept inovativ de vitamine liposolubile all-in-one dezvoltat de Alveolus Biomedical BV. Portofoliul de produse este special conceput pentru pacientii care prezintă dificultăti în absorbtia vitaminelor liposolubile cum ar fi: fibroza chistica, boala hepatica colestatica sau după chirurgie bariatrica. De-a lungul timpului compania a proiectat, a executat si a publicat studii clinice care au validat eficacitatea clinica a acestor vitamine care au la baza o tehnologie unică și patentată. Concluziile si rezultatele studiilor au fost prezentate la Societatea Americană de Nord pentru Gastroenterologie Pediatrică, Hepatologie și Nutritie, Conferinta de Fibroza Chistica din America de Nord, Societatea Americana pentru Chirurgie Metabolice și Bariatrica precum și la numeroase clinici de fibroza chistica.

DEKAs este produs în SUA de Callion Pharma. In Europa vitaminele DEKAs sunt  incadrate ca suplimente alimentare pentru scopuri medicale speciale si trebuie administrate sub supraveghere medicala.

Informatii livrare

Cine imi va livra produsele comandate?

Livrarea produselor se face pe tot teritoriul Romaniei prin firma de curierat Fan Courier.

Cat dureaza livrarea?

Comenzile pentru produsele normale, plasate in intervalul luni-vineri, vor ajunge la destinatie intr-un interval de 24 ore – 48 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.

In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.

Cat costa transportul?

Pretul transportului va fi urmatorul:

  • Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei (in aria de acoperire Fan Courier), tariful este standard, de 35 lei. Pentru comenzile din afara ariei de acoperire Fan Courier exista un cost suplimentar care va fi comunicat telefonic la confirmarea comenzii.
  • Pentru comenzile ce depasesc 600 lei transportul este gratuit.

Pentru ce modalitati de plata pot sa optez?

Plata se poate face cu numerar la livrare sau securizat online cu cardul.

Conditii de returnare si schimb

Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.

Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, Consumatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, DeliciuDeCiocolata isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz consumatorul.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Consumatorul cu privire la starea acestora.
Prin exceptie de la prevederile OUG 34/2014, societatea noastra poate accepta, in anumite conditii, ca si un Consumator persoana juridica sa isi exercite dreptul de retragere si retur, dar acesta se va exercita in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data receptionarii produselor. Societatea noastra nu isi asuma obligatia de a accepta un retur al produselor de la o persoana juridica, exceptand cazurile expres prevazute de lege in acest sens. In caz de accept al returului, Consumatorul persoana juridica va avea aceleasi obligatii si va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si in cazul Consumatorului persoana fizica.

Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
• Produsele alimentare si asemanatoare acestora, datorita riscului de deterioare.
• Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit.
• Produsele achizitionate de persoane juridice.
• Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca find lista de produse comandate de catre Consumator si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).

Anularea comenzii

In cazul in care doriti anularea unei comenzi, trebuie sa notificati imediat comerciantul, de preferinta prin telefon, transmitand numarul comenzii.
Daca anularea este acceptata, nu se aplica nicio taxa suplimentara de anulare. Daca comerciantul refuza anularea comenzii din cauza faptului ca livrarea continutului a fost trimisa comanda nu poate fi anulata.

Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).

In cazul in care anularea a fost solicitata la timp si Comerciantul a acceptat anularea comenzii, va vom returna sau re-credita debitul dumneavoastra cu suma totala in termen de pana la 7 zile lucratoare.
Comerciantul poate anula o comanda daca produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. In acest caz, va vom transmite o notificare, daca este cazul, si va vom returna orice plata efectuata.

Comanda efectuata de catre Utilizator, poate fi anulata, fara nicio notificare prealabila si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
a) Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
b) Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de societatea noastra, in cazul platii online;
c) Datele furnizate de catre Utilizator, pe Platforma sunt incomplete si/sau incorecte;

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.